گفت‌وگوی وزیر زراعت با سرپرست وزارت مالیه در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های وزارت زراعت

naim.rezai
شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۶ - ۱۶:۲۹
گفت‌وگوی وزیر زراعت با سرپرست وزارت مالیه در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های وزارت زراعت

۱۶ اسد ۱۴۰۰
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری و محمدخالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه، در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های وزارت زراعت بحث و گفت‌وگو کردند.
در این جلسه روی خشک‌سالی در سال جاری و برنامه‌های حکومت برای مقابله با پیامدهای آن بحث و تبادل نظر شد.
محمدخالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه، با اشاره به محدودیت امکانات و بودجه، از آماده‌گی وزارت مالیه برای تمویل و افزایش بودجه پروژه‌های اضطراری وزارت زراعت، از جمله پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی (EATS) سخن گفت. وی هم‌چنان گفت که مشکلات سایر پروژه‌های اضطراری در بخش زراعت و مالداری، از طریق کمیته تخنیکی حل شود و باقی پروژه‌های اختیاری که مطابق فیصله کابینه جمهوری اسلامی افغانستان تنقیص شده است، تنقیص شده محسوب می‌شود.
سرپرست وزارت مالیه علاوه کرد که وزارت زراعت می‌تواند هزینه پروژه‌های دارای اولویت خود را از طریق بودجه غیراختیاری تأمین کند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۱۷
Background image

ورکشاپ پلان‌گذاری نباتات تابستانی زون مرکزی دایر گردید

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست عمومی تحقیقات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌ همکاری دفتر سازمان خوراک و غذا سازمان ملل، ورکشاپ پلانگذاری نباتات تابستانی زون مرکزی را برگزار نمود.
مولوی صدراعظم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

BACK TO NEWS