ملاقات وزیر زراعت با نماینده UNODC برای افغانستان

content_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۰ - ۱۵:۱
ملاقات وزیر زراعت با نماینده UNODC برای افغانستان

۲۰ سرطان ۱۴۰۰
وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با سیسر گویدس، نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) برای افغانستان، در مورد همکاری این دفتر با سکتور زراعت دیدار کرد.
آقای گویدس در این دیدار گفت که یو‌ان‌او‌دی‌سی در بخش تسهیل دسترسی مردم به مارکیت‌های بین‌المللی و ترانزیت در افغانستان کار می‌کند. او هم‌چنان علاوه کرد که این مؤسسه در مأموریت خویش سه هدفِ تطبیق قانون، عدالت جزایی و توسعه بدیل را دنبال می‌کند.
داکتر انوارالحق احدی،‌ وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، ضمن ابراز تشکر از همکاری‌های دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، خواستار همکاری دوام‌دار این نهاد شد.
آقای گویدس در مورد فعالیت‌های دوام‌دار یو‌ان‌او‌دی‌سی در افغانستان، اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS