۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را برای دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان از مربوطات مرکز ولایت بامیان به ارزش مجموعی  ۱میلیون ۸۶۰هزار  افغانی توزیع نمود.
مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان که در این جمع صحبت می‌کرد از توزیع تراکتورهای کوچک دستی برای دهاقین ازسوی موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده قدر دانی نموده گفت:" رهبری اداره محلی بامیان همیشه در تلاش است تا با همکاری موسسات همکار، بخش‌های زراعتی را رشد داده و دهاقین ولایت بامیان را مورد حمایت قرار بدهد. از همین رو کوشش می‌نماید تا به مشکلات دهقانان رسیدگی صورت بگیرد".
والی بامیان از مردم و دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان خواست که با استفاده از  این تراکتورها برای رفع مشکلات زمین‌های زراعتی شان به درستی و اتحاد استفاده خوب نمایند.
همچنین ملا گلاب الدین ذبیح الله رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بامیان نیز که در این مراسم صحبت داشت؛ سال پیش رو و بارندگی‌ها را در این ولایت برای حاصلات زراعتی و دهاقین پر بار و قناعت بخش خوانده و سال جاری را در برداشت محصولات زراعتی برای دهاقین یک سال امیدوار کننده عنوان نمود.
گفتنی است که این ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای  ۱۳۹ دهقان و زراعت پیشه در مناطق شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان در مرکز بامیان با حمایت مالی برنامه انکشافی سازمان ملل متحد (UNDP)  و از سوی  موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان در ولایت بامیان ‌ توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۷
Background image

کمپاین تطبیق واکسین بیماری انتروتوکسیمیا و کرم داخلی حیوانات آغاز شد

کمپاین تطبیق واکسین بیماری انتروتوکسیمیا  یا ریخک و کرم داخلی حیوانات در بیست پنج ولایت کشور از سوی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در همکاری کمیته هالند برای افغانستان به هدف جلوگیری از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسه بررسی آماده ‌گی‌ها برای برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی برگزار شد

۱۰ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
جلسه بررسی آماده‌گی‌‌ها برای برگزاری میله دهقان و  نمایشگاه  بهاری محصولات زراعتی سال ۱۴۰۳ تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت برگزار شد. 
. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
Background image

نظارت از جریان آماده‌گی‌های جهت برگزاری میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از جریان آمادگی‌های  جهت برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی در  بادام‌باغ کابل و میله دهقان. . .

BACK TO NEWS