۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را برای دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان از مربوطات مرکز ولایت بامیان به ارزش مجموعی  ۱میلیون ۸۶۰هزار  افغانی توزیع نمود.
مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان که در این جمع صحبت می‌کرد از توزیع تراکتورهای کوچک دستی برای دهاقین ازسوی موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده قدر دانی نموده گفت:" رهبری اداره محلی بامیان همیشه در تلاش است تا با همکاری موسسات همکار، بخش‌های زراعتی را رشد داده و دهاقین ولایت بامیان را مورد حمایت قرار بدهد. از همین رو کوشش می‌نماید تا به مشکلات دهقانان رسیدگی صورت بگیرد".
والی بامیان از مردم و دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان خواست که با استفاده از  این تراکتورها برای رفع مشکلات زمین‌های زراعتی شان به درستی و اتحاد استفاده خوب نمایند.
همچنین ملا گلاب الدین ذبیح الله رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بامیان نیز که در این مراسم صحبت داشت؛ سال پیش رو و بارندگی‌ها را در این ولایت برای حاصلات زراعتی و دهاقین پر بار و قناعت بخش خوانده و سال جاری را در برداشت محصولات زراعتی برای دهاقین یک سال امیدوار کننده عنوان نمود.
گفتنی است که این ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای  ۱۳۹ دهقان و زراعت پیشه در مناطق شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان در مرکز بامیان با حمایت مالی برنامه انکشافی سازمان ملل متحد (UNDP)  و از سوی  موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان در ولایت بامیان ‌ توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۳:۳۱
Background image

هلمند کې د لسګونه جریبه ځمکو د غصب مخه ونیول شوه  

۲۴ غویی ۱۴۰۳ه‍.ش
۴ ذوالقعده ۱۴۴۵ه‍.ق
هلمند کې د ځمکې د غصب مخنیوی او غصب شویو ځمکو د بېرته را ګرځولو د تخنیکي پلاوي د هلو ځلو په ترڅ کې د سلګونو جریبه ځمکو د غصب مخه ونیول شوه.
 د هلمند. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۲:۵۱
Background image

د هلمند ناوه کې د سبو او انګورو غوره حاصلات

۲۴ غویی ۱۴۰۳ه‍.ش
۴ ذوالقعده ۱۴۴۵ه‍.ق
د هلمند دکرنې، اوبولګولو او مالدارۍ ریاست وایي، چې ددې ولایت د ناوې په ولسوالی کې د سبو او انګورو حاصلات ښه شوي دي.
د چارواکو په خبره د هلمند دکرنې. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۴۴
Background image

د هلمند ناوه کې سلګونو څارويو ته د واکسین ورکولو لړۍ پيل شوه

۲۴ غویی ۱۴۰۳ه‍.ش
۴ ذوالقعده ۱۴۴۵ه‍.ق
د هلمند د کرنې ریاست له لوري د بشري خیریه مؤسسې په همکارۍ د دغه ولایت د ناوې په ولسوالی کې څارویو ته د  ناروغیو د مخنیوي په موخه د واکسینو د تطبیق. . .

بازگشت