۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

mail-admin
Thu, Apr 18 2024 10:45 AM
۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را برای دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان از مربوطات مرکز ولایت بامیان به ارزش مجموعی  ۱میلیون ۸۶۰هزار  افغانی توزیع نمود.
مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان که در این جمع صحبت می‌کرد از توزیع تراکتورهای کوچک دستی برای دهاقین ازسوی موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده قدر دانی نموده گفت:" رهبری اداره محلی بامیان همیشه در تلاش است تا با همکاری موسسات همکار، بخش‌های زراعتی را رشد داده و دهاقین ولایت بامیان را مورد حمایت قرار بدهد. از همین رو کوشش می‌نماید تا به مشکلات دهقانان رسیدگی صورت بگیرد".
والی بامیان از مردم و دهاقین شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان خواست که با استفاده از  این تراکتورها برای رفع مشکلات زمین‌های زراعتی شان به درستی و اتحاد استفاده خوب نمایند.
همچنین ملا گلاب الدین ذبیح الله رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بامیان نیز که در این مراسم صحبت داشت؛ سال پیش رو و بارندگی‌ها را در این ولایت برای حاصلات زراعتی و دهاقین پر بار و قناعت بخش خوانده و سال جاری را در برداشت محصولات زراعتی برای دهاقین یک سال امیدوار کننده عنوان نمود.
گفتنی است که این ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای  ۱۳۹ دهقان و زراعت پیشه در مناطق شیبرتو، قرغنه تو و شهیدان در مرکز بامیان با حمایت مالی برنامه انکشافی سازمان ملل متحد (UNDP)  و از سوی  موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان در ولایت بامیان ‌ توزیع گردید.

Latest news

Thu, Mar 02 2023 7:16 PM
Background image

Meeting of the Minister of Agriculture with the Ambassador of Turkey


 2 March 2023
Mawlavi Ataullah Omari, the Minister of Agriculture, Irrigation and Livestock, met with Jihad Ergin Ay, the Turkish Ambassador to Afghanistan, and discussed bilateral. . .

Wed, Aug 11 2021 5:29 PM
Background image

Holding a Meeting on Collecting Horticultural Products

Asad 20; August 11, 2021
A meeting on how to collect horticultural products was held at the Ministry of Agriculture campus with presence of Shirshah Amiri, deputy minister of. . .

Mon, Aug 09 2021 2:12 PM
Background image

The first phase of Daikundi Valley Natural Resources Management Project completed

Asad 18: August 9, 2021
The Forest Rehabilitation Project, which was started by Directorate of Agriculture in cooperation with Aga Khan Foundation on May 1, 2019 to boost ecosystem has. . .

BACK TO NEWS