توزیع خوراکه حیوانی برای یک هزار و سه صد مالدار در ولایت سرپل

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۴۰
توزیع خوراکه حیوانی برای یک هزار و سه صد مالدار در ولایت سرپل

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری سرپل با همکاری موسسه سوند برای ۱هزار ۳۰۰ خانواده مالدار در این ولایت خوراکه حیوانی "کنجاره" توزیع نمود.
 داملا شریف الله مصدق آمر امور زراعتی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت سرپل می‌گوید که این ریاست با همکاری موسسه سوند برای یک هزار و سه صد خانواده مالدار خوراک حیوانی "کنجاره" توزیع می کند.
وی افزود که برای هر خانواده مستحق ۲۰۰ کیلو خوراک حیوانی "کنجاره" توزیع شده و کمک خوراک حیوانی برای مالداران می تواند در عرصه مالداری کمک کند.
آقای مصدق اظهارداشت که هدف از این اقدام تشویق مالداران و گسترش پیشه مالداری می باشد چون مردم سرپل اکثرا با زراعت و مالداری امورات زندگی خود را به پیش می برند.
در همین حال شبیراحمد مسؤول ولایتی دفتر سوند مقیم سرپل می گوید؛ سروی این افراد یک ماه قبل در مرکز این ولایت آغاز شده که بود تعداد ۱۳۰۰ تن انتخاب شده است امروز برایشان علوفه حیوانی را توزیع میکنند.
گفتنی است که شماری زیادی از مردم ولایت سرپل به دهقانی، مالداری و صنایع دستی به شکل سنتی مصروف به کار هستند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسه بررسی آماده ‌گی‌ها برای برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی برگزار شد

۱۰ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
جلسه بررسی آماده‌گی‌‌ها برای برگزاری میله دهقان و  نمایشگاه  بهاری محصولات زراعتی سال ۱۴۰۳ تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت برگزار شد. 
. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
Background image

نظارت از جریان آماده‌گی‌های جهت برگزاری میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از جریان آمادگی‌های  جهت برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی در  بادام‌باغ کابل و میله دهقان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

BACK TO NEWS