۱۹۲ سبزخانه در ننگرهار به بهره‌برداری سپرده شد

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۵ - ۱۳:۱۶
۱۹۲ سبزخانه در ننگرهار به بهره‌برداری سپرده شد

۵ دلو ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، در ادامه‌ی سفرش به ولایت ننگرهار، ۱۹۲ سبزخانه را در ولسوالی بهسود ننگرهار، به بهره‌برداری سپرد. در مراسم بهره‌برداری از این سبزخانه‌ها، ضیاءالحق امرخیل، مشاور ارشد رییس جمهور و والی ولایت ننگرهار نیز حضور داشت.
وزیر زراعت در مراسم افتتاح این سبزخانه‌ها گفت: «این سبزخانه‌ها در مرکز و ولسوالی‌های مختلف ولایت ننگرهار توسط پروژه‌های زراعت و مالداری به اشتراک مردم «CLAP»، رشد زراعت و انکشاف روستایی یا «CBARD» و هم‌چنین برنامه حمایت از اولویت ملی دوم یا «SNaPP2» با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون افغانی ساخته شده است. »
آقای احدی افزود: «در ساخت این سبزخانه‌ها ۸۵ درصد وزارت زراعت و تنها ۱۵ درصد مستفیدشونده‌گان هزینه کرده‌اند.»
همین گونه ضیاءالحق امرخیل، مشاور ارشد رییس جمهور و والی ولایت ننگرهار در این مراسم از کارکردهای وزارت زراعت در این ولایت تشکر کرد و خواهان توجه بیش‌تر به سکتور زراعت در این ولایت شد.
وزارت زراعت، در ۱۳۹۹، بیش از ۷۵۸ میلیون افغانی برای رشد بخش‌های زراعت، مالداری، باغداری و آبیاری در ننگرهار هزینه کرده است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS