کار پروژه‌های مدیریت محصولات زراعتی در خوست، در آستانه‌ی تکمیل

content_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۹/۲۴ - ۱۵:۱۴
کار پروژه‌های مدیریت محصولات زراعتی در خوست، در آستانه‌ی تکمیل ۲۴ قوس ۱۳۹۹ مسوولان از ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت خوست می‌گویند که در آینده نزدیک، کار ساخت ۶۸ ذخیره‌گاه محصولات زراعتی در این ولایت تکمیل می‌شود و این ساختمان‌ها به بهره‌برداری می‌رسند. از میان این ذخیره‌گاه‌ها، ۱۹ ذخیره‌گاه برای نگهداری پیاز و ۴۹ ذخیره‌گاه برای نگهداری کچالو ساخته می‌شود. سهم‌گیری دهقانان مستفیدشونده در بودجه‌ی ساخت این زیربناها تنها ۱۰ درصد و ۹۰ درصد آن را وزارت زراعت می‌پردازد. هزینه‌ی عمومی ساخت این ذخیره‌گاه‌ها ۳۷

۲۴ قوس ۱۳۹۹
مسوولان از ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت خوست می‌گویند که در آینده نزدیک، کار ساخت ۶۸ ذخیره‌گاه محصولات زراعتی در این ولایت تکمیل می‌شود و این ساختمان‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.
از میان این ذخیره‌گاه‌ها، ۱۹ ذخیره‌گاه برای نگهداری پیاز و ۴۹ ذخیره‌گاه برای نگهداری کچالو ساخته می‌شود. سهم‌گیری دهقانان مستفیدشونده در بودجه‌ی ساخت این زیربناها تنها ۱۰ درصد و ۹۰ درصد آن را وزارت زراعت می‌پردازد.
هزینه‌ی عمومی ساخت این ذخیره‌گاه‌ها ۳۷ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۳۷ افغانی است.
با ساخت این ذخیره‌گاه‌ها دهقانان می‌توانند بخشی از محصولات زراعتی‌شان تا زمان افزایش تقاضای محصول در بازار و بهبود قیمت‌ها نگهداری کنند.
پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی در ۳۴ ولایت با توجه به تولید هر ولایت، زیربناهایی را با سهم‌گیری جزیی دهقانان و باغداران ایجاد می‌کند که کار بخش زیادی از این پروژه‌ها تکمیل شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS