پرداخت  مبلغ ۷۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابح منظور شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۵۵
پرداخت  مبلغ ۷۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابح منظور شد

۸ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه جهت سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری در جلسه‌ هیئت مدیره صندوق انکشاف زراعت که در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری دایر شد بود منظور شد.
جلسه‌ هیئت مدیره صندوق انکشاف زراعت تحت سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت و با حضور مسوولان صندوق انکشاف زراعتی به منظور بررسی چگونگی  پرداخت  ۷۰ میلیون افغانی پول به شکل مرابحه جهت سرمایه‌گزاری در بخش زراعت و مالداری برگزار شد که در این جلسه پس از ملاحظه درخواست متقاضی‌ها پرداخت ۷۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابح به یکی از شرکت‌های متقاضی منظور گردید.
در این جلسه انجینر عبدالغفور غفاری رئیس هیأت عامل صندوق انکشاف زراعت (ADF)، مولوی ذاکرالله‌ ذاکر رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی، مولوی گل‌ حضرت مشاور معینیت و متخصصان مالی حضور داشتند.
این خدمات مالی اسلامی به منظور  حمایت از دهقانان و مالدار و رشد و انکشاف سکتور زراعت و مالداری برای متقاضیان طبق معیار های تعین شده پرداخت می گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS