وزارت زراعت؛ الگوی اطلاع‌رسانی برای دیگر نهادها

content_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۵:۴۴
 وزارت زراعت؛ الگوی اطلاع‌رسانی برای دیگر نهادها

۷ حوت ۱۳۹۸
در کنفرانس گزارش‌دهی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به ملت، عین‌الدین بهادری رییس کمیسیون دسترسی به اطلاعات، از کارکردهای وزارت زراعت به ویژه در راستای ارایه معلومات به متقاضایان ستایش کرد. آقای بهادری از وزارت زراعت به عنوان یک «الگو» در زمینه‌ی تامین حق دست‌رسی به معلومات یاد کرد و گفت نهادهایی که در این زمینه مشکل دارند باید وزارت زراعت را الگو قرار دهند. او گفت: «وزارت زراعت بر اساس شاخص‌های کمیسیون حق دسترسی به اطلاعات نهایی‌ترین تلاشش را کرده تا موبه‌مو تطبیق بکند. وزارت زراعت یکی از نهادهای الگو در افغانستان است. کاش کُل نهادها مثل وزارت زراعت در زمینه‌ی تامین شفافیت، حق دست‌رسی به اطلاعات و حکومت‌داری خوب کمک بکند، از همین الگوی وزارت زراعت کار بگیرند.»
رییس کمیسیون به تحقق حق دست‌رسی به اطلاعات تاکید کرد و گفت که در وزارت زراعت «هیچ چیزی محرم نیست.» به گفته‌ی او، این مساله نشان‌دهنده‌ی حکومت‌داری خوب است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۴:۱۴
Background image

دیدار رییس زراعت ولایت فاریاب با رییس نظارت، تعقیب احکام و فرامین آن ولایت

مولوی جان مراد وقار رئیس زراعت فاریاب درحضور داشت مولوی سید نور الهدا متوکل آمر امور زراعتی و کارمندان اداره زراعت  با مولوی راز محمد فاروقی رئیس جدید التقرر ریاست نظارت، تعقیب احکام و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۴:۸
Background image

توزیع بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار افغانی پول نقد برای ۸۸ خانواده در ولایت فاریاب

 ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب در همکاری موسسه کمیته ناروی برای افغانستان  مقیم شهر میمنه بیش از ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار و۶۰۰ افغانی پول نقدر را برای ۸۸ خانواده نیازمند مالدار. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۳:۴۲
Background image

برای ۶۰ مالدار در ولسوالی سالنگ ولایت پروان مواد خوراکه حیوانی توزیع شد

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پروان با همکاری کمیته هالند برای ۶۰ تن از مالداران واجد شرایط  در ولسوالی سالنگ ولایت پروان خوراکه حیوانی توزیع کرد.
این مواد خوراکه در حضور داشت. . .

BACK TO NEWS