ملاقات وزیر زراعت با والی کاپیسا درباره تطبیق پروژه‌های زراعتی و مالداری

content_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۷
ملاقات وزیر زراعت با والی کاپیسا درباره تطبیق پروژه‌های زراعتی و مالداری

۲۲ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با عبداللطیف مراد، والی ولایت کاپیسا دیدار و روی تطبیق پروژه‌های مختلف در سکتور زراعت و مالداری در این ولایت صحبت کرد.
والی کاپیسا در این ملاقات گفت که پروژه‌های زراعتی و آبیاری در این ولایت تطبیق شده و در کنار آن‌ها هم‌چنان ۱۶۹ پروژه محصولات زراعتی نیز به اتمام رسیده که مؤثر بوده است. آقای مراد در ادامه از وزارت زراعت خواهان افزایش تطبیق پروژه‌‌ها در بخش‌های باغداری، حفاظت از جنگل‌ها، آبیاری و عملی‌سازی پروژه مورد نیاز این ولایت در بخش توسعه‌ی سکتور مالداری شد.
در پایان این ملاقات، ‌داکتر انوارالحق احدی گفت که ما تلاش می‌کنیم در سال مالی ۱۴۰۰، ضمن عملی‌سازی برنامه‌های شامل پلان، شماری از پروژه ها را از جمله در ولایت کاپیسا، به منظور ارائه خدمات بهتر، تطبیق کنیم.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۳
Background image

برای ۸۰ مالدار در ولسوالی قره باغ ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به‌همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۸۰ خانم بیوه مالدار خوراکه حیوانی توزیع نموده است.
برای هر خانم مالدار، ۱۰۰. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۲
Background image

برای ۵۲ تَن مالدار در ولسوالی شکردره ولایت کابل وسایل مالداری توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۵۲ تَن مالدار وسایل مالداری توزیع نموده است.
سطل‌های جمع‌آوری شیر و کارت‌های ادویه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۰
Background image

توزیع ۱۵ فرد گاو شیری در ولسوالی قره باغ ولایت کابل

۸ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری موسسه «یتیم خانه افغانستان»، برای 15 فامیل بی‌بضاعت گاو شیری توزیع نموده است.
برای هرفامیل یک فرد گاو در نظر گرفته. . .

BACK TO NEWS