ملاقات وزیر زراعت با مسوولان بانک جهانی در مورد فعالیت‌های پروژه ‌ EATS

naim.rezai
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۲۲ - ۱۵:۵
ملاقات وزیر زراعت با مسوولان بانک جهانی در مورد فعالیت‌های پروژه ‌ EATS

21 سرطان 1400
وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با اما‌ن‌الله علم‌زی، مسوول پروژه‌های بانک جهانی در وزارت زراعت و شماری از مسوولان دیگر این بانک از طریق ویدیوکنفرانس در مورد فعالیت‌های پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، EATS، دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت و مسوولان پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی نیز شرکت داشتند.
دو طرف در این دیدار در مورد پروژه‌هایی که از سوی پروژه EATS با حمایت مالی بانک جهانی تطبیق می‌شود، صحبت کردند. در این دیدار فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این پروژه بحث شده و هم‌چنان توزیع تخم‌های اصلاح شده، ساخت چک‌دم‌ها، ساخت ذخیره‌های آب، پروژه‌های آبیاری و سایر پروژه‌هایی که توسط پروژه EATS تطبیق می‌شود مورد بررسی قرار گرفت.
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، در این ملاقات گفت که برای رسیدن به هدف تعیین شده، پروژه‌ها باید به‌موقع و مؤثر تطبیق شوند.
پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی از سوی بانک جهانی و حکومت افغانستان به منظور مبارزه با پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۰
Background image

تطبیق کمپاین مبارزه علیه ملخ در ولسوالی شولگره ولایت بلخ 

کارمندان فنی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری کمپاین مبارزه علیه ملخ را در چندین منطقه ولسوالی شولگره ولایت بلخ تطبیق نمودند.
قریه‌جات کابل قشلاق، بهرام گورعلیا، شورچه، ازبیکیه و دلان اقچه. . .

BACK TO NEWS