معین زراعت و مالداری با رییس بنیاد "روپانی" دیدار کرد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۴۷
معین زراعت و مالداری با رییس بنیاد "روپانی" دیدار کرد

۲۸ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با محبت علی رییس بنیاد "روپانی" و شماری از مسوولین این بنیاد دیدار و پیرامون هماهنگی جهت تطبیق موثر پروژها در سکتور زراعت گفتگو کرد.
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری در این دیدار گفت:« وزارت زراعت همگام با شما خواهد بود، آنچه بسیار مهم است موثریت، مثمریت و شفافیت در تطبیق پروژه‌ها است، افغانستان در چهل سال اخیر خیلی تخریب شده است نیاز بیشتر برای کار و بازسازی دارد.»
در همین حال  محبت علی رییس بنیاد روپانی در مورد فعالیت‌های بنیاد متذکره صحبت کرده علاوه کرد" بنیاد روپانی از سال ۲۰۱۳ به این‎سو در افغانستان فعالیت دارد، که ابتدا در ولسوالی واخان و اشکاشم ولایت بدخشان در بخش ترویج باغ‌های مثمر فعالیت داشته است در حال حاضر نه تنها بدخشان بلکه ولسوالی سروبی ولایت کابل و ولایت لوگر نیز فعالیت دارد".
محبت علی افزود:« تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۲۰ میلیون اصله نهال را در ولسوالی واخان و اشکاشم غرس نموده که نزدیک به چهارهزار جریب باغ‌های مثمر را ایجاد نموده ایم که در آن‌ها نهال سیب، زردآلو و آلوبالو غرس شده است.»
بنیاد روپانی در بخش زراعت، مالداری و آموزش فعالیت داشته است، که از سال 2013 فعالیت خویش را از ولسوالی واخان ولایت بدخشان آغاز نموده است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسه بررسی آماده ‌گی‌ها برای برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی برگزار شد

۱۰ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
جلسه بررسی آماده‌گی‌‌ها برای برگزاری میله دهقان و  نمایشگاه  بهاری محصولات زراعتی سال ۱۴۰۳ تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت برگزار شد. 
. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
Background image

نظارت از جریان آماده‌گی‌های جهت برگزاری میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از جریان آمادگی‌های  جهت برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی در  بادام‌باغ کابل و میله دهقان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

BACK TO NEWS