معرفی چهار رییس جدید در وزارت زراعت

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱
معرفی چهار رییس جدید در وزارت زراعت

۱۸ حوت ۱۳۹۹
چهار تن از روسای جدید وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، امروز رسماً به کارشان آغاز کردند و به همکاران‌شان معرفی شدند.
عبدالصبور رحمانی به عنوان رییس عمومی ترویج زراعتی، محمدایوب احدی به عنوان رییس خدمات مالداری، عبدالغفار صدیقی به عنوان رییس توسعه باغداری و هم‌چنین سید احمدخالد صاحب‌زاده به عنوان رییس تنظیم علفچر روستایی‌ بر اساس حکم ریاست‌جمهوری معرفی شدند.
عبدالهادی رفیعی معین مالی و اداری وزارت، در مراسم معرفی این روسا گفت: «خلا در چهار بست کلیدی وزارت پُر شد، یک بخش وزارت بیش‌تر از گذشته فعال می‌شود. سکتور زراعت وسعت و مسوولیت کلان دارد، تلاش می‌کنیم با پشتکار به مشکلات رسیده‌گی کنیم و به پیش‌رفت زراعت بکوشیم.»
شیرشاه امیری معین زراعت و مالداری نیز در این مراسم گفت: «با آمدن روسای جدید کارها منسجم‌تر خواهد شد، همه بخش‌های سکتور زراعت مهم است، به خصوص تحقیق و ترویج، باغداری و مالداری. کوشش می‌کنیم برنامه‌های مشخص داشته و بیش‌تر از گذشته کار کنیم.»
 همین گونه، حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، گفت که یک بخش کلان وزارت رییس نداشت این خلا اکنون پر شده است. آقای غفوری گفت: «بدون شک که در کارها بهبود می‌آید، به موثریت کارها افزوده می‌شود، از همکاران سابق تشکری می‌کنم و از همکاران می‌خواهم که با رییس صاحب‌های نو مثل دوست و عضو فامیل همکار باشند.»

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری با مسوولان کمیته ناروی برای افغانستان

۶  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با معاون و شماری از مسوولان کمیته ناروی برای افغانستان دیدار و این کمیته گزارش فعالیت‌های خویش. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۲۲
Background image

نشست معین زراعت و مالداری  با هیئت رهبری کمیته هالند برای افغانستان

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با داکتر فریدون مسوول کمیته هالند برای افغانستان ملاقات و گزارش فعالیت‌های این دفتر را شنید.
در. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۰:۲۰
Background image

رهبری دفتر اکتید پلان دو پروژه را با معین زراعت و مالداری شریک نمودند

۸ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
رئیس و اعضای رهبری دفتر اکتید پلان دو پروژه زراعت و مالداری در ولایت بلخ و سمنگان را با مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری شریک. . .

BACK TO NEWS