سومین نشست عمومی سازمان همکاری‌های اسلامی در بخش تامین امنیت غذایی برگزار شد

content_admin
شنبه ۱۳۹۹/۹/۱۵ - ۱۵:۳۲
سومین نشست عمومی سازمان همکاری‌های اسلامی در بخش تامین امنیت غذایی برگزار شد
۱۵قوس ۱۳۹۹
سومین نشست عمومی سازمان همکاری‌های اسلامی در بخش تامین امنیت غذایی، با حضور اعضای این سازمان تحت نام «تاب‌آوری امنیت غذایی در کشورهای عضو»، از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.
در این نشست وزیران زراعت، امنیت غذایی و خارجه کشورهای عضو شرکت داشتند.
این نشست که برای دو روز برگزار شده بود، در روز نخست روی موضوعات تخنیکی و در روز دوم در باره فیصله‌ها و برنامه‌های بعدی این سازمان بحث شد.
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری افغانستان، در سومین نشست عمومی سازمان همکاری‌های اسلامی در بخش امنیت غذایی، در باره تشویق و ترغیب تجارت میان کشورهای عضو این سازمان تاکید کرده گفت که برای گسترش تجارت میان کشورهای عضو باید یک شرایط ترجیحی به‌وجود بیاید. آقای احدی افزود که براساس این شرایط، کشورهای عضو باید قادر شوند تا به سادگی به تجارت و دادوستد میان هم‌دیگر بپردازند. به گفته‌ی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، ایجاد شرایط ترجیحی به منظور تجارت، می‌توند بر امنیت غذایی و فقرزدایی در کشورهای عضو تاثیر مثبت به‌جا بگذارد.
داکتر انوارالحق احدی هم‌چنین در این نشست عمومی در باره برنامه‌ها و استراتیژی‌های آینده وزارت زراعت افغانستان صحبت کرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسه بررسی آماده ‌گی‌ها برای برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی برگزار شد

۱۰ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
جلسه بررسی آماده‌گی‌‌ها برای برگزاری میله دهقان و  نمایشگاه  بهاری محصولات زراعتی سال ۱۴۰۳ تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت برگزار شد. 
. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
Background image

نظارت از جریان آماده‌گی‌های جهت برگزاری میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از جریان آمادگی‌های  جهت برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی در  بادام‌باغ کابل و میله دهقان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

BACK TO NEWS