سرپرست وزارت زراعت: پروژه‌ها ولایت‌های بیش‌تری را پوشش بدهند

content_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۷/۸ - ۱۵:۴۲
سرپرست وزارت زراعت: پروژه‌ها ولایت‌های بیش‌تری را پوشش بدهند
۸ میزان ۱۳۹۹
مسوولان پروژه‌های زراعت و مالداری به اشتراک مردم «CLAP» و برنامه حمایت از اولویت ملی دوم «SNaPP2» در یک نشست، به داکتر انوارالحق احدی نامزدوزیر و سرپرست وزارت زراعت درباره‌ی فعالیت‌ها، دست‌آوردها، بودجه و ساحات پوشش‌شان معلومات دادند.
مصطفی‌حامد ضیا رییس این پروژه‌ها در مورد دست‌آوردهای این پروژه‌ها و جزییات دیگر معلومات ارایه کرد.
پس از آن، داکتر انوارالحق احدی، نامزدوزیر و سرپرست وزارت زراعت گفت که باید روی افزایش بودجه و گسترش ساحات تحت پوشش این پروژه‌ها برنامه‌ریزی منظم صورت بگیرد و فعالیت این پروژه‌ها، ولایت‌های بیش‌تری را پوشش بدهند.
پروژه‌ی زراعت و مالداری به اشتراک مردم «CLAP» در ولایات کابل، پروان، لوگر، ننگرهار، هرات، بلخ و بغلان فعالیت می‌کند. تامین مواد غذایی و کاهش فقر، از اهداف این پروژه است. این پروژه در سال ۲۰۱۴ به حمایت صندوق بین‌المللی برای انکشاف زراعت «IFAD» آغاز به فعالیت کرد و فعالیت آن با تمویل این صندوق تا ۲۰۲۲ تمدید شد.
هم‌چنان برنامه حمایت از اولویت ملی دوم «SNaPP2» یکی از پروژه‌های انکشافی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری می‌باشد که از طرف صندوق بین‌المللی برای انکشاف زراعت (IFAD) تمویل می‌گردد. این برنامه به منظور بهبود مصونیت غذایی، افزایش عواید، اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌های فقیر روستایی در ولایت‌های بلخ، هرات، ننگرهار، کابل، لوگر، پروان و بغلان کار می‌کند.

 

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS