دست آورد‌های ریاست زراعت ولایت دایکندی طی کنفرانس مطبوعاتی اراییه شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۰:۱۱
دست آورد‌های ریاست زراعت ولایت دایکندی طی کنفرانس مطبوعاتی اراییه شد

کنفرانس مطبوعاتی جهت ارائه فعالیت‌ها و دست آوردهای عمده ادارات در دایکندی سال ۱۴۰۲ با حضور داشت معاون مقام ولایت، روسای ادارات دولتی، متنفذین، علما، وکلای گذر و خبرنگاران در سالن اجتماعات مقام ولایت دایکندی برگزار گردید که در آن دستاوردهای ریاست زراعت ولایت دایکندی نیز اراییه شد.
فعالیت‌ها و دست آوردهای عمده ریاست زراعت، آبیاری ومالداری ولایت دایکندی بابت سال ۱۴۰۲ در بخش‌های جمع آوری عواید، عشر و زکات، توزیع نهال‌های مثمر و زینتی، اعمار چکدم، کانال، دیوار استنادی، سر بند، احداث گلخانه، اعمار سردخانه کچالو، توزیع تخم‌های بذری، کود کمیاوی، علوفه حیوانی، تخم هنگ، واکسین و تداوی حیوانات، سروی، ثبت و کروکی زمین های امارتی، ارائه معلومات زمینداری، آموزش و رهنمایی دهقانان در بخش‌های مختلف در کنفرانس مطبوعاتی مقام ولایت به تفصیل ارائه گردید و از طرف اعضای حاضر در جلسه فعالیتهای این ریاست قابل ستایش دانسته شد. هم چنان به سوالات حاضرین و خبرنگاران جواب داده شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS