خردکننده علوفه در ولایت بلخ توزیع شد

naim.rezai
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۳ - ۱۴:۵۸
 خردکننده علوفه در ولایت بلخ توزیع شد

۲۳ سرطان ۱۴۰۰
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ، ۲۰۴ پایه ماشین دستی و دیزلی خُردکننده علوفه را به مالداران این ولایت توزیع کرده است.
این ماشین‌ها به همکاری مالی برنامه حمایت از اولویت ملی  دوم (SNaPP2)، در ولسوالی‌های نهرشاهی، دهدادی، شولگره، بلخ، خلم و دولت‌آباد ولایت بلخ در جریان ماه سرطان سال جاری توزیع شده است.
هدف از توزیع این ماشین‌ها، جلوگیری از ضایعات علوفه، تغذیه بهتر حیوانات، افزایش شیر و وزن حیوان و حمایت اقتصادی از مالداران است.
مالدارانی که این ماشین‌ها را دریافت کرده‌اند، با مراکز جمع‌آوری شیر در ولسوالی‌های نهرشاهی و دهدادی کار می‌کنند. این مراکز، شیر حیوانات را از مالداران به قیمت مناسب خریداری می‌کنند و آن را به اتحادیه انکشاف لبینات بلخ می‌سپارند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS