حاصلات توت زمینی ولسوالی دره نور ننگرهار

content_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۴ - ۱۵:۴۷
حاصلات توت زمینی ولسوالی دره نور ننگرهار

۴جوزای ۱۴۰۰
این زمین از سوی پروژه «کلپ» وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای یک تن از باشنده‌گان «دره‌ نور» ساخته شده بود و درآمد آن چند برابر زیادتر از محصولات دیگر زراعتی می‌باشد.
دره نور از ولسوالی‌های زیبا و زراعتی ننگرهار، دارای آب‌وهوای مناسب برای باغداری است. وزارت زراعت چندین پروژه را در بخش‌های مختلف از جمله احداث شبکه‌های آبیاری، احداث باغ‌، باغچه‌های خانگی و کشت توت زمینی انجام داده است و این نمونه‌ای از جمع‌آوری آخرین حاصلات توت زمینی است. ماه حمل و ثور فصل اول برداشت توت زمینی در این ولسوالی می‌باشد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS