جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی: پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۱ - ۱۱:۴۷
جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی: پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد
جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی:
پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد
۱ اسد ۱۳۹۹
جلسه‌ای به رهبری حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، با بحث تخنیکی درباره‌ی آغاز پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، برگزار شد. این جلسه با حضور نماینده‌گان بانک جهانی و وزارت مالیه برگزار شده بود.
در این جلسه، بحث ابتدایی درباره‌ی فعالیت‌های آینده‌ی پروژه‌ی جدید صورت گرفت و قرار شد در آینده تفاهم‌نامه‌ی آغاز کار این پروژه، به امضا برسد و کار آن آغاز شود.
تطبیق پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، به ارزش ۱۰۰ میلیون دالر و به خاطر مهار تأثیرات منفی کووید-۱۹ یا ویروس کرونا در سکتور زراعت به زودی آغاز می‌شود.
کار کردن در آب‌ریزه، ساختن شبکه‌های آبیاری، توزیع تخم‌های اصلاح‌شده برای افزایش حاصل گندم و سایر کارهای عمرانی و توسعه‌ای، از جزییات کاری پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی است.
در این نشست، در مورد فعالیت‌هایی که مد نظر است، در پرنسیب توافق شد.
در چارچوب پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، توزیع تخم‌های اصلاح‌شده برای افزایش حاصلات گندم در ۳۴ ولایت صورت می‌گیرد و سایر فعالیت‌ها، نظر به ظرفیت هر ولایت، عملی می‌شود.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS