تا ۲۰ روز کار پروژه‌های مدیریت محصولات زراعتی در سمنگان به پایان می‌رسد

mail-admin
شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۶ - ۱۵:۵۰
بیش از یک هزار باغچه‌ی خانه‌گی به زنان زراعت‌پیشه در کابل ساخته شده است ۲۶ میزان ۱۳۹۹ به منظور توان‌مندسازی زنان در سکتور زراعت، وزارت زراعت در سال مالی ۱۳۹۹ جهت تقویت و توان‌مندی اقتصاد خانم‌ها به یک هزار و ۱۹۰ خانم، باغچه‌های خانه‌گی ساخته است. این باغچه‌ها در ولسوالی‌های مختلف ولایت کابل احداث شده است. در همین راستا برای ۱۰۰ خانم، وسایل پروسس مواد غذایی، برای ۷۰ خانم وسایل کشت و تولید سمارق و برای ۶۰ خانم دیگر وسایل صنایع دستی توزیع شده است. به همین ترتیب امسال به منظور ارتقای ظرفیت بانوان شاغل در سکتور


۲۶میزان ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت سمنگان، اعلام کرده که کار تطبیق پروژه‌های مربوط به مدیریت محصولات زراعتی در این ولایت تاکنون تا ۷۰ درصد به پیش رفته و قرار است تا ۲۰ روز دیگر به پایان برسد.
این پروژه‌ها که شامل ساخت ۱۱۰ ذخیره‌گاه کچالو، ۸۰ ذخیره‌گاه پیاز، ۱۱ سردخانه میوه‌جات مُدل سارک و توزیع ۵۰ دستگاه‌ سولری خشک‌کننده سبزیجات می‌شود، با هزینه ۱۳۵ میلیون و ۹۴۳هزار و ۹۸۴ افغانی توسط وزارت زراعت از طریق برنامه مدیریت محصولات زراعتی راه‌اندازی شده است.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS