تأکید وزیر زراعت بر ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲ - ۱۳:۱۷
تأکید وزیر زراعت بر ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها

۲ سرطان ۱۴۰۰
 جلسه هیأت رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با اشتراک معینان و برخی از رییسان برگزار شد و در آن موضوعات مختلف مورد بحث و فیصله قرار گرفت.
در این جلسه مشکلات شرکت‌های تطبیق‌کننده پروژه‌های زراعتی مورد بحث قرار گرفت و فیصله شد که براساس قانون برای حل این مشکلات اقدام شود. هم‌چنان در این جلسه روی انتقال زعفران از یک ولایت به ولایت‌های دیگر صحبت شد.
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، هدایت داد که فرصت‌ها و چالش‌های سکتور زعفران با جوانب ذی‌دخل به‌شکل اساسی مورد بررسی قرار گیرد و برای تقویت این سکتور فرصت‌سازی بیشتر صورت گیرد.
علاوه بر آن، درخواست تبدیلی کارمندان، حل فوری برخی مشکلات و سهمیه سوپراسکیل کارمندان در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و فیصله شد که به منظور افزایش موثریت و معقولیت سوپراسکیل، یک طرزالعمل جدید در وزارت زراعت تهیه شود. هم‌چنان مشکلات دهقانان در این جلسه مطرح شد و وزیر زراعت هدایت داد که این مشکلات با درنظرداشت امکانات، به‌صورت فوری حل شود.
در این جلسه موضوعات مختلف دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت. وزیر زراعت تأکید کرد که تمام توجه روی ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها در سطح کشور متمرکز شود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۱
Background image

آغاز کمپاین مجادله علیه آفت ملخ در ولسوالی‌های کشم و تگاب ولایت بدخشان

مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان از آغاز کمپاین مجادله علیه آفت ملخ به منظور جلوگیری از متضرر شدند مزارع دهاقین در ولسوالی های کشم و تگاب این ولایت خبر می دهند.
ملخ. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۰
Background image

برای ۵۰ فامیل در ولایت فاریاب صندوق زنبورعسل توزیع شد 

ریاست زراعت ولایت فاریاب به همکاری دفتر کمیته ناروی صندوق‌های زنبور عسل را برای ۵۰ فامیل توزیع کرد.
کارمندان اداره زراعت برای این فامیل‌ها قبلا روش‌های پرورش و نگهداری زنبور را آموزش. . .

BACK TO NEWS