امسال در ننگرهار یک هزار و ۸۶۲ جریب باغ میوه ساخته شده است

content_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۵
امسال در ننگرهار یک هزار و ۸۶۲ جریب باغ میوه ساخته شده است ۱۷ جدی ۱۳۹۹ مسوولان از ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار می‌گویند که امسال در این ولایت، به منظور رشد باغداری، باغ‌های میوه ساخته‌اند. انعام‌الله صافی رییس زراعت ولایت ننگرهار می‌گوید که توسط پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری در ننگرهار، در سال مالی ۱۳۹۹ یک هزار و ۸۶۲ جریب باغ‌های جدید میوه ساخته‌اند که در کنار میوه‌های دیگر، شامل درختان همیشه سبز، یا ستروس نیز می‌شود. در کنار ساخت این مقدار باغ، به باغداران برنامه‌های آموزشی راه‌اندازی شده و

۱۷ جدی ۱۳۹۹
مسوولان از ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار می‌گویند که امسال در این ولایت، به منظور رشد باغداری، باغ‌های میوه ساخته‌اند.
انعام‌الله صافی رییس زراعت ولایت ننگرهار می‌گوید که توسط پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری در ننگرهار، در سال مالی ۱۳۹۹ یک هزار و ۸۶۲ جریب باغ‌های جدید میوه ساخته‌اند که در کنار میوه‌های دیگر، شامل درختان همیشه سبز، یا ستروس نیز می‌شود.
در کنار ساخت این مقدار باغ، به باغداران برنامه‌های آموزشی راه‌اندازی شده و به آنان وسایل مرتبط و کود کیمیایی نیز توزیع شده است.
ریاست زراعت ننگرهار می‌گوید که می‌کوشند که در این ولایت، به صورت ملکی باغ‌های میوه بسازند و به باغداران زمینه‌ی آموزش‌های نظری و عملی را فراهم کنند تا این ولایت در ساخت باغ‌ها و تولید میوه‌جات، به خودکفایی نزدیک شود.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS