کشت قطاری گندم در بادغیس، حاصل دو برابر می‌دهد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۵:۵۱
کشت قطاری گندم در بادغیس، حاصل دو برابر می‌دهد

۳۱جوزای ۱۴۰۰
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، با برگزاری روز مزرعه و ارایه‌ی معلومات لازم به دهقانان در باره مزایای کشت قطاری گندم، می‌گوید که کشت قطاری گندم در مقایسه با روش کشت سنتی، دو برابر حاصل می‌دهد.
این ریاست به شماری از دهقانان در باره چگونگی کشت قطاری گندم بالای قطعات نمایشی این گیاه، توضیح داده می‌افزاید که نمونه‌های گرفته شده از قطعات نمایشی گندم که به شکل قطاری کشت شده، نشان می‌دهد که کشت با این روش، در هر هکتار زمین ۷.۵ متریک‌تُن حاصل می‌دهد. حاصل هر هکتار کشت‌زار گندم با استفاده از روش کشت سنتی کشت شده باشد، به سه‌ونیم متریک‌تنُ حاصل می‌رسد.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسه بررسی آماده ‌گی‌ها برای برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی برگزار شد

۱۰ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
جلسه بررسی آماده‌گی‌‌ها برای برگزاری میله دهقان و  نمایشگاه  بهاری محصولات زراعتی سال ۱۴۰۳ تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت برگزار شد. 
. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
Background image

نظارت از جریان آماده‌گی‌های جهت برگزاری میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از جریان آمادگی‌های  جهت برگزاری نمایشگاه محصولات زراعتی در  بادام‌باغ کابل و میله دهقان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

BACK TO NEWS