معین آبیاری و منابع طبیعی به دهقانان در قندهار: وزارت زراعت متعهد است که با شما همکاری همه‌جانبه کند

mail-admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۷
معین آبیاری و منابع طبیعی به دهقانان در قندهار: وزارت زراعت متعهد است که با شما همکاری همه‌جانبه کند

۲۵  جدی ۱۳۹۹
حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، در جریان سفرش به ولایت قندهار با شماری از دهقانان، باغداران و مالداران آن ولایت دیدار و با آن‌ها درباره‌ی آخرین فعالیت‌ها، مشکلات و چالش‌های بخش‌های کاری‌شان به صورت همه‌جانبه گفت‌وگو کرد.
در این نشست نماینده‌گان دهقانان، باغداران و مالداران به نوبت، از کارکردهای وزارت زراعت در بخش‌های زراعت، باغداری و مالداری قدردانی کردند و در کنار آن مشکلات و چالش‌های سرراه کار خودشان در این بخش‌ها را با معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت در میان گذاشتند. آنان هم‌چنان خواهان یافتن راه‌حل برای مشکلات‌شان و نیز افزایش توجه وزارت زراعت به بخش‌های کاری خودشان شدند.
در همین حال حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، پس از شنیدن خواست‌ها و مشکلات نماینده‌گان دهقانان، باغداران و مالداران ولایت قندهار به آنان گفت: «وزارت زراعت متعهد است که با توجه به امکانات خود، مشکلات در بخش‌های یادشده را تا اندازه‌ای کاهش بدهد و به خاطر تقویت سکتورهای یادشده به شما همکاری‌های همه‌جانبه کند.»

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS