۱۲.۵ تُن پیاز زعفران به خانم‌های زعفران‌کار زون غرب توزیع شد

mail-admin
شنبه ۱۳۹۸/۴/۲۲ - ۱۶:۱۸
۲۰ سرطان ۱۳۹۸ وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از طریق پروژه ملی باغداری و مالداری خود ۱۲.۵ تن پیاز زعفران را برای خانم‌ها در زون غرب توزیع کرد. روند توزیع این پیازها، در محفلی که در ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات آغاز شد. از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرام پیاز ۱۰هزار و ۹۵۰ کیلوگرام آن در ولایت هرات و باقی‌مانده در ولایت بادغیس به خانم‌های زعفران‌کار که قبلاً سروی شده‌اند توزیع می‌گردد. برای هر خانم ۱۵۰ کیلوگرام پیاز توزیع می‌شود که این مقدار در محدوده ۲۵۰ مترمریع زمین کشت می‌شود. قابل ذکر است که پیش از این، آموزش‌های لازم برای کاشت و نگهداری پیاز زعفران به خانم‌های مستفدشونده داده شده و کشت‌وکار تحت نظر کارمندان ساحه‌ای وزارت زراعت صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۳
Background image

برای ۸۰ مالدار در ولسوالی قره باغ ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به‌همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۸۰ خانم بیوه مالدار خوراکه حیوانی توزیع نموده است.
برای هر خانم مالدار، ۱۰۰. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۲
Background image

برای ۵۲ تَن مالدار در ولسوالی شکردره ولایت کابل وسایل مالداری توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۵۲ تَن مالدار وسایل مالداری توزیع نموده است.
سطل‌های جمع‌آوری شیر و کارت‌های ادویه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۰
Background image

توزیع ۱۵ فرد گاو شیری در ولسوالی قره باغ ولایت کابل

۸ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری موسسه «یتیم خانه افغانستان»، برای 15 فامیل بی‌بضاعت گاو شیری توزیع نموده است.
برای هرفامیل یک فرد گاو در نظر گرفته. . .

BACK TO NEWS