کارمندان ریاست زراعت دایکندی، کارشیوه جدید ارزیابی را یاد می‌‌گیرند

naim.rezai
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۶ - ۱۴:۲۲
کارمندان ریاست زراعت دایکندی، کارشیوه جدید ارزیابی را یاد می‌‌گیرند


برنامه آموزش کارشیوه جدید ارزیابی اجراأت برای کارمندان ریاست زراعت به همکاری آمریت اصلاحات اداری وخدمات ملکی این ولایت راه‌اندازی شد.
در این برنامه شیوه جدید ارزیابی اجراأت کارمندان خدمات ملکی که جدیداً تصویب گردیده به کارمندان ریاست زراعت دایکندی آموزش داده شد.
 ارزیابی اجراأت شامل ترتیب برنامه‌ کاری، گزارش کاری و فورم نظارت می‌شود و در باره این موضوعات به کارمندان شرکت‌کننده در این برنامه آموزشی، معلومات لازم ارایه شد.
هدف این تدویر این برنامه آموزشی بهبود عملکرد کارمندان و مطابق فارمت جدید مامورین و کارمندان خدمات ملکی به اساس لیاقت وشایستگی‌های لازم، طرز سلوک ونتایج متوقعه پس از این مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۷
Background image

دیدار رئیس زراعت ولایت کاپیسا با مسوول کمک‌های بشری کمیته ناروی برای افغانستان


۳ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی روح‌الله روحانی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا با ذبیح الله رحمتی مسئول کمک‌های بشری کمیته ناروی برای افغانستان و هیئت همراه شان دیدار و در مورد احیاء. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۱۰
Background image

جلسه‌ای به منظور حفظ دارایی‌های وزارت زراعت برگزار شد 

۳ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه‌ای به رهبری ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مسوولان ریاست تخنیک و ترانسپورت و ریاست عمومی نظارت، تعقیب احکام و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۵۱
Background image

تطبیق کمپاین ملخ بالای ۲۵۰ هکتار زمین در ولایت بلخ

۳ ثور ۱۴۰۳  هـ.ش
کارمندان مدیریت حفاظه نباتات و قرنطین ریاست زراعت ولایت بلخ ۲۵۰ هکتار زمین را در ولسوالی البرز از وجود ملخ‌ پاک سازی نمودند.
این کمپاین از تاریخ ۲۷ رمضان در قریه جات صد. . .

BACK TO NEWS