پیام مولوی عبد الرحمن وزیر زراعت ا.ا.ا به مناسبت فتح کابل!

user-admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۴ - ۹:۵۳
پیام مولوی عبد الرحمن وزیر زراعت ا.ا.ا به مناسبت فتح کابل!


بیست چهارم اسد سال 1401 هجری شمسی مصادف است به با هفدهم ماه محرم الحرام سال 1444 هـ.ق  که مصادف است با اولین سالگرد فتح کابل از این روز دقیق یکسال قبل درتاریخ  بیست چهارم اسد سال 1401 هجری شمسی کابل فتح و قوای  متجاوزین مغرور  در برابر جهاد برحق پس از آن به زانو در آمدند که پیش از بیست سال دسایس و بازی های  مخفی و آشکار، دخالت ها و حملات رودررو  شان با شکست همه جانبه مواجه شد و به جز از شرمندگی چیزی دیگری بدست نیاوردند.
 به حیث وزیر زراعت امارت اسلامی افغانستان به مناسبت فرار رسیدن این روز بزرگ برای همه مردم مومن کشور، مجاهدین راه حق و مردم متاثر از محبت اسلام و استقلال و خانواده‌های شهدا و معلولین از اخلاص قلب مبارک می‌گویم.
افغانستان از یک پرتگاه بسیار بزرگ تیر شد. در معرکه‌های حفاظت از وطن موفق شد و پس از بسیاری جانفشانی ها به حیث یک ملت برابر و مستقل زندگی می‌کنیم. این روز در تاریخ زرین ما روزی است که ما در کنار احساس آزادی از طریق استقلال یاد شهدا را گرامی می‌داریم و تعهد حفاظت از استقلال همجانبه این کشور را می‌کنیم.
با استفاده از فرصت به مردم افغان اطمینان می‌دهم که به منظور حفاظت از استقلال ملی و منافع ملی و   به پا ایستادن در هر بخش آن مبارزه ما با قوت و موثریت بیشتر دوام داشته باشد.
بیست چهارم اسد در تاریخ افغانستان یک روز پر افتخار و فراموش ناشدنی است که مردم با شهامت افغان با دادن قربانی‌های زیاد بدست آورد و با دست خالی، اما ایمان قوی و عزم وطن دوستی شان متجاوزین و استعمار گر زمان را شکست داد.
من یکبار دیگر به همه هموطنان خود فتح کابل را تبریک می‌گویم و به هموطنان خود صدا می کنم که فرهنگ حفاظت از روزهای تاریخی و زنده نگهداشتن یاد آن را در نظر بگیریند و تاریخ روشن و آینده را با یادگیری از تاریخ گذشته بسازند.
زنده باد افغانستان
سربلند باد مردم مجاهد و قهرمان افغانستان 
وزیر زراعت، آبیاری و مالداری 
مولوی عبد الرحمن راشد

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS