ملاقات وزیر زراعت با مسوولین صندوق وجهی انکشاف زراعت

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۲ - ۱۷:۴۴
ملاقات وزیر زراعت با مسوولین صندوق وجهی انکشاف زراعت

۱۲ثور ١٤۰۰
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، در دفتر کارش با مسوولان و شماری از کارمندان صندوق انکشاف زراعت، ADF، در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، ایمل آرمان رییس هیات عامل صندوق وجهی انکشاف زراعت، در باره کارکرد‌های این صندوق و برنامه‌های سال ۱۴۰۰، به وزیر زراعت معلومات مفصل ارایه کردند.
هم‌چنین داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، در این دیدار رهنمودها و هدایت‌هایی در باره چگونگی تطبیق برنامه‌های صندوق وجهی انکشاف زراعت در ولایات، ارایه کرد. آقای احدی با بیان این که افغانستان یک کشور زراعتی است، تاکید کرد که برای دست‌رسی دهقانان و متشبثین زراعتی به قرضه، باید سهولت‌ها و توجه خاصی صورت بگیرد.
صندوق وجهی انکشاف زراعت، در سال جاری خورشیدی برای بیش از هفت‌هزار دهقان در ۳۴ ولایت قرضه‌های مالداری و زراعتی توزیع می‌کند. روند توزیع این قرضه‌ها از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ آغاز شد. این نهاد برای سال مالی جاری، ۱.۸ میلیارد افغانی بودجه دارد. این بودجه توسط اداره انکشاف بین‌المللی ایالات متحده امریکا، USAID، تامین می‌شود.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS