سفر اعضای هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کاپیسا به ولسوالی تگاب 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۱:۱۸
2222

۱۵ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت کاپیسا به سرپرستی مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت و رئیس هیئت و اعضای هیئت جهت تثبیت و جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی عازم ولسوالی تگاب شدند.
 در این سفر روساء استخبارات، عدلیه، حج و اوقاف،  سرحدات اقوام و قبایل، شهرسازی، شاروالی، معاون قومندانی امنیه،  مستوفی ولایت، آمر قضایای امارت و مدیر کدستر ریاست زراعت نیز حضور داشتند.
در این سفر اعضای شامل هیئت به ساحات دوران، کوره، شنکی، شگی و نورز خیل رفته تمامی نقاط آن منطقه را از نزدیک برسی نمودند.  در بعضی مناطق یکعده از افراد دست به ساخت ساز خودسرانه و غصب زمین زده بودند؛ هیئت مانع کار آن‌ها شد. همچنان برای این افراد تفهيم گردید که از غصب ساحات امارتی بطور جدی جلوگیری نموده و از ملکیت‌های عامه که بیت المال و سرمایه ملی کشور می‌باشد حفاظت نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۴:۵۲
Background image

توزیع وسایل جمع‌آوری و پروسس لبنیات  برای مالداران در ولسوالی سالنگ ولایت پروان

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پروان ۲۳ قلم اجناس و لوازم جمع‌آوری  و پروسس لبنیات را در همکاری موسسه پاملرنه برای اعضای اتحادیه لبنیات سالنگ توزیع نمودند.
این وسایل در حضور داشت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۴:۵۰
Background image

نظارت از جریان فعالیت چندین فارم گاوداری در ولایت فراه 

پرسونل مدیریت ترویج مالداری آمر خدمات مالداری و صحت حیوانی ولایت فراه مطابق پلان ماهوار خویش از جریان فعالیت چندین فارم‌های گاوداری در شهر فراه نظارت نمودند.
کارمندان اداره زراعت ضمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۴:۴۷
Background image

بیش از ۲۰۰ قلم دوای تاریخ گذشته و بی‌کیفیت حیوانی در ولایت جوزجان حریق  گردید

مسوولان آمریت خدمات مالداری و صحت حیوانی رياست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت جوزجان ۲۲۳ قلم داروی تاریخ گذشته و بی‌کیفیت حیوانی را با حضور داشت هئیت مؤظف جمع‌آوری و به آتش کشیدند.
داکتر. . .

BACK TO NEWS