ریس زراعت سمنگان از کار پروژه CHA در ولسوالی رویدوآب نظارت کرد

user-admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۱ - ۱۵:۵۴
ریس زراعت سمنگان از  کار پروژه CHA در ولسوالی رویدوآب  نظارت کرد


۱۱ میزان ۱۴۰۱ هـ.ش
حبیب الرحمن وقاص رئیس زراعت ولایت سمنگان طی یک سفر رسمی عازم ولسوالی رویدوآب گردیده از ساحات پروژه کانال آبیاری  که حمایت مالی پروگرام غذایی جهان WFP   توسط پروژه  CHA  تطبیق می‌شود نظارت کرد. 
در جریان این دیدار رئیس زراعت آبیاری مالداری ولایت سمنگان با انجنیر و کارمندان ساحوی این دفتر نیز ملاقات  نموده از کارکرد و فعالیت‌های این دفتر اظهار خرسندی نموده گفت برنامه های روی دست داشته تان را به شکل منظم پیش ببرین ، وهمچنان از مردم خواست که از این پروژه عام المنفعه استفاده درست بکنند.
درساحه ولسوالی متذکره از طرف پروگرام غذایی جهانWFP  سه پروژه کانال به طول 400 متری و یک کانال  150 متری و یک دیوار استنادی محافظوی۱۴۰ متری  و یک سربند ۳۲ متری بخاطر آبیاری و جلوگیری از تخریب زمین های زراعتی ساخته شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۸
Background image

نخستین جلسه برگزاری نمایشگاه ملی و بین الملی زراعتی در کشور برگزار شد

۹ حمل ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه‌ای ابتدایی میان مسوولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، اتاق زراعت و مالداری و مرکز نمایشگاه بین المللی افغانستان پیرامون برگزاری نمایشگاه ملی و بین‌المللی تخصصی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۸
Background image

دیدار مسوولان وزارت زراعت با هیئت وزارت تجارت کشور پاکستان 

مسوولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مفتی ذاکر الله ذاکر رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی و انجنیر عتیق الله مسلم رئیس حفاظه نباتات و قرنطین این وزارت با هیئتی از کشور پاکستان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۰
Background image

آموزش و توزیع مواد خوراکه عسل برای ۱۵۰ تن از زنبورداران ولایت تخار

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت تخار در همکاری دفتر زنجیره ارزش افغانستان برای ۱۵۰ تن از زنبورداران تخار برنامه آموزشی را جهت نگهداری بهتر از فارم‌های زنبور راه‌اندازی نمود و همچنان. . .

BACK TO NEWS