دیدار وزیر زراعت با مسوول اداره مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان: گفت‌وگو درباره‌ی تطبیق بهتر برنامه‌های معیشت بدیل

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰
دیدار وزیر زراعت با مسوول اداره مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان: گفت‌وگو درباره‌ی تطبیق بهتر برنامه‌های معیشت بدیل

۲۷ حوت ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با انوبا سود«Anubha sood» رییس اداره مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان «UNODC» دیدار کرد. در این دیدار، دو طرف  درباره‌ی تطبیق بهتر برنامه‌های معیشت بدیل و کاهش کشت کوکنار صحبت کردند.
انوبا سود، رییس اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان، درباره‌ی فعالیت‌ها و برنامه‌های‌شان به وزیر زراعت معلومات داد.
خانم سود گفت: «در بخش زراعت و معیشت بدیل کار می‌کنیم و هم‌آهنگی با شماری از اداره‌ها داریم، هم‌چنان پلان داریم در بخش زنجیره‌های ارزشی زراعتی کار کنیم و این فرصت را به دهقانان بدهیم تا پروژه‌های‌مان را به خواست دهقانان برنامه‌ریزی و پروژ‌ه‌های‌مان را بر آن اساس، تطبیق کنیم و هم‌چنان در بخش ظرفیت‌سازی کار کنیم.»
رییس اداره مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان هم‌چنان گفت که یک پروژه‌ی جدید را در بخش زراعت در چوکات وزارت زراعت راه‌اندازی می‌کنند.
وزیر زراعت، آبیاری و مالداری سپس گفت: «در بخش معیشت بدیل، از سوی اداره‌ی انکشافی ملل متحد پروژه‌ی رشد زراعت و انکشاف روستایی، «CBARD» در وزارت زراعت کار می‌کند و هم‌چنان در این بخش، فعالیت‌های دیگری نیز داریم، نیاز است که تمامی پروژه‌های این بخش، تحت یک چتر فعالیت کنند.»
آقای احدی از رییساداره‌ی مبارزه با مواد مخدر و جرایم ملل متحد در افغانستان خواست که یک گزارش از فعالیت‌های چهار ساله‌ی‌شان را ترتیب و به وی ارایه کنند تا مؤثریت کارهای آینده بهتر شود.
در این ملاقات، شیر شاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت نیز حضور داشت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS