دیدار وزیر زراعت با مسوولان محلی ولایت کندز

mail-admin
شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۱ - ۱۱:۵۰
دیدار وزیر زراعت با مسوولان محلی ولایت کندز

۱۱ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی عطاءالله‌عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با مولوی امان الله حسن رئیس زراعت، مولوی معتصم ولسوال قعله ذال و صادق قومندان امنیه ولسوالی خان‌آباد ولایت کندز دیدار نمود.
این دیدار در دفتر وزیر زراعت صورت گرفت  و رئیس زراعت کندز گزارش فعالیت‌های این اداره را ارائه نمود و بسته‌ای از پیشنهادات فعالیت‌های انکشافی را نیز شریک ساخت که از طرف وزیر زراعت دست‌خط صورت گرفت.
همچنان موضوعاتی پیرامون  فعال‌سازی مسلخ، مشکلات جنگلات ولسوالی قلعه‌ذال، علفچرها، کمک به دهقانان، باغداران و مالداران ولایت کندز شریک گردید که از طرف وزیر زراعت تعهد شد که به نیازمندی‌های دهقانان کندز توجه صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۳:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری ازغصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت جوزجان دایر شد

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری ازغصب و استرداد زمین‌های امارتی  ولایت جوزجان به سرپرستی قاری عبدالقادر وحدت رییس زراعت و با حضور اعضای هیئت دایر گردید.
 در جلسه پیرامون ۲۵ جریب زمین واقع قریه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۳:۴
Background image

توزیع ۶هزار کیلوگرام خوراکه حیوانی برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

 ریاست زراعت ولایت کابل به همکاری کمیته هالند به منظور رشد و انکشاف سکتور مالداری به مقدار 6 هزار کیلوگرام خوراکه حیوانی را برای ۶۰ فامیل مالدار در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۱
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان به ولسوالی دهنه غوری

مولوی رحیم الله‌ احدی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری  ولایت بغلان در جریان سفر به ولسوالی دهنه غولی آن ولایت از ساحات زراعتی آن  بازدید و با دهقانان دیدار کرد.
در این دیدار رئیس زراعت از. . .

BACK TO NEWS