دیدار وزیر زراعت با سفیر چین در افغانستان 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۹ - ۱۴:۴۱
دیدار وزیر زراعت با سفیر چین در افغانستان 

۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با ژاو شینگ، سفیر جمهوری چین مقیم کابل دیدار و خواستارهمکاری‌کشور چین با افغانستان در بخش زراعت و مالداری شد .
در این دیدار مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مورد برنامه‌ها و دستاورد‌های وزارت زراعت در بخش‌های مختلف به سفیر چین معلومات ارایه کرده و خواستار همکاری کشور چین در بخش زراعت و مالداری شد.
آقای عمری افزود" افغانستان یک کشوری است که زراعت آن به شکل سنتی به پیش می‌رود و ما در تلاش هستیم که برای دهاقین خود در بخش فراهم سازی تکنالوژی‌های پیشرفته زراعتی، دریافت بدیل مناسب برای کشت کوکنار و تنظیم آب در مزرعه همکاری کنیم که در این راستا خواستار همکاری شما نیز می‌باشیم چون دهاقین ما در چند دهه اخیر بسیار متضرر شدند و نیاز است که با آنها همکاری صورت گیرد".
همچنان وزیر زراعت از کارکرد و مصارفات اداری بیش از حد موسسات انتقاد کرده و خواستار همکاری مستقیم کشور ها و سازمان های مدت رسان با وزارت زراعت و امارت اسلامی شد.
 در همین حال آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل پیرامون کارهای کشور چین در افغانستان دربخش‌های معادن، صنعت و سایر بخش‌ها انجام می‌دهند و چگونگی پیشرفت آن به وزیر معلومات ارایه کرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۱
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان به ولسوالی دهنه غوری

مولوی رحیم الله‌ احدی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری  ولایت بغلان در جریان سفر به ولسوالی دهنه غولی آن ولایت از ساحات زراعتی آن  بازدید و با دهقانان دیدار کرد.
در این دیدار رئیس زراعت از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۴۴
Background image

بازدید وزیر زراعت از  بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان 

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفر به ولایت بلخ از بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان دیدار کرد.
مولوی عطاءالله عمری وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۲۲
Background image

بازدید ه‍یئت‌های افغانستان و ازبکستان از ساحات تخریب شده اطراف دریای آمو

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
ه‍ییت‌های عالی رتبه امارت اسلامی افغانستان به رهبری مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری و جمهوری ازبکستان به رهبری  شوکت همرایوف وزیر آب از ساحات تخریب شده. . .

BACK TO NEWS