دیدار معین زراعت و مالداری با هیئت مدیره اتاق زراعت و مالداری

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۴۳
دیدار معین زراعت و مالداری با هیئت مدیره اتاق زراعت و مالداری

۵ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم‌ عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری امروز در دفتر کارش با هیئت مدیره اتاق زراعت و مالداری دیدار و در مورد رشد و انکشاف دهی  زراعت و مالداری و کار مشترک در این بخش صحبت کرد.
این جلسه که به سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور خان محمد فروتن رئیس اتاق زراعت و مالداری، هیئت مدیره اتاق زراعت و مالداری افغانستان، محمد ولی وزیری و حشمت‌الله شهرانی مشاوران وزیر زراعت، مفتی ذاکرالله‌ذاکر رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی، مولوی گل‌حضرت مشاور معینیت، انجینر عتیق‌الله مسلم رئیس حفاظه نباتات و قرنطین برگزار شده بود در آن تقویت هماهنگی میان وزارت زراعت و اتاق زراعت و مالداری، گسترش همکاری ها و افزایش حمایت های وزارت زراعت از اتاق یاد شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت به مسوولان اتاق زراعت و مالداری گفت که وزارت زراعت در  هر حالت در حمایت از سکتور خصوصی به خصوص اشخاص و نهادهایی که در بخش زراعت و مالداری کار می‌کنند و برای خودکفایی این ملک زحمت می‌کشند همکار می‌باشد، و از شما می خواهیم که فعالیت‌های خود را در هماهنگی و مشوره با رهبری وزارت زراعت  به پیش ببرید تا بدین طریق موثریت کارها بیشتر گردد".

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۳
Background image

برای ۸۰ مالدار در ولسوالی قره باغ ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به‌همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۸۰ خانم بیوه مالدار خوراکه حیوانی توزیع نموده است.
برای هر خانم مالدار، ۱۰۰. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۲
Background image

برای ۵۲ تَن مالدار در ولسوالی شکردره ولایت کابل وسایل مالداری توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۵۲ تَن مالدار وسایل مالداری توزیع نموده است.
سطل‌های جمع‌آوری شیر و کارت‌های ادویه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۰
Background image

توزیع ۱۵ فرد گاو شیری در ولسوالی قره باغ ولایت کابل

۸ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری موسسه «یتیم خانه افغانستان»، برای 15 فامیل بی‌بضاعت گاو شیری توزیع نموده است.
برای هرفامیل یک فرد گاو در نظر گرفته. . .

BACK TO NEWS