دیدار معین زراعت و مالداری با معاون برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۴:۴
دیدار معین زراعت و مالداری با معاون برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

۸ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با  ثریا بوزورکوا معاون دفتر «یو. ان. دی. پی» در افغانستان و مسوولان پروژه‌های بنیاد های  صلح، ‏پاملرنه  و اکش اید دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار در مورد تطبیق پروژه‌های که توسط برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد تمویل می‌گردد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت  در این دیدار از بلند بودن مصارف اداری این موسسات انتقاد کرده و برکاهش میزان مصارفات اداری این موسسات تاکید نمود:« به جای توزیع مواد غذایی یا پول نقد باید پول یا غذا در مقابل کار باشد تا اشتغال‌زایی به مردم شود.»
ثریا بوزورکوا معاون دفتر برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل متحد گفت:« ما تلاش می‌کنیم تا میزان مصارفات اداری را کاهش دهیم تا مفید برای مردم باشد ما مشکلات و چالش را از شما شنیده و در هماهنگی آن را حل می‌سازیم.»
رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تلاش می‌نماید تا به همکاری با موسسات همکار زمینه اشتغال‌زایی را مهیا و برای دهاقین و مردم در بخش‌ها مختلف همکاری و خدمات بیشتر اراییه نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۴:۴۰
Background image

سفر رئیس زکات و تیم همراهش به ولایت تخار

مولوی برهان الدین رئیس انسجام و جمع‌آوری زکات وزارت زراعت در راس هیئتی از کارمندان آن ریاست به منظور نظارت و بررسی امورات جمع آوری عشر و زکات عازم ولایت تخار گردیدند.
 این هیئت با در. . .

BACK TO NEWS