جلسه رهبری وزارت زراعت پیرامون مصرف بودجه‌ی انکشافی و تطبیق پروژه‌ها برگزار شد

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۲ - ۱۷:۵۱
جلسه رهبری وزارت زراعت پیرامون مصرف بودجه‌ی انکشافی و تطبیق پروژه‌ها برگزار شد

۱۲ثور۱۴۰۰
جلسه‌ی رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری درباره‌ی تطبیق پروژه‌ها، ارزیابی ریاست‌ها و پروژه‌ها بابت مصرف بودجه‌ی انکشافی و آماده‌گی‌ها برای خریداری گندم برگزار شد.
در این جلسه ابتدا عبدالهادی رفیعی معین مالی و اداری وزارت زراعت، در مورد پلان‌های مالی و تدارکاتی پروژه‌ها، ریاست‌ها و هدف تعین شده برای مصرف بودجه‌ی انکشافی جزییات ارایه کرد.
هم‌چنین، داکتر انوارالحق وزیر زراعت، آبیاری و مالداری گفت که اولویت اساسی این وزارت تطبیق به موقع پروژه‌ها، تسریع ارایه خدمات و مصرف بودجه‌ی انکشافی براساس اهداف از قبل تعین شده است.
وزیر زراعت تاکید کرد که هيچ‌گونه تعلل و کم‌کاری در تطبیق پروژه‌ها قابل قبول نیست و با مسوولین باید برخورد اصولی صورت بگیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS