جلسه رهبری وزارت زراعت در مورد بررسی خشک‌سالی برگزار شد

naim.rezai
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۷ - ۱۶:۵۷
جلسه رهبری وزارت زراعت در مورد بررسی خشک‌سالی برگزار شد

جلسه رهبری وزارت زراعت،‌ آبیاری و مالداری امروز دوشنبه، ۱۷ جوزای ۱۴۰۰، در مورد بررسی خشک‌سالی و تاثیر آن بر سکتور زراعت، افزایش تعرفه‌های گمرکی فصلی بالای محصولات زراعتی وارداتی به هدف حمایت از تولیدات داخلی و خرید گندم به منظور حمایت از متضرران خشک‌سالی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا معینان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری روی مسایل مختلف صحبت کرده و دیدگاه خود را شریک ساختند.
سپس داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، گفت که در مورد خشک‌سالی طرح مشخص ساخته شده است. وزیر زراعت هدایت داد که برای دریافت بودجه جهت رسیده‌گی به وضعیت خشک‌سالی، با وزارت مالیه کشور و دونرها صحبت شود.
وزیر زراعت هم‌چنان افزود که در مورد افزایش فصلی تعرفه بر محصولات زراعتی وارداتی، هماهنگی‌ها با نهادها و ادارات مرتبط تقویت شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS