جلسه بررسی اسناد تثبیت ملکیت زمین‌های فاز اول شهرک صنعتی ولایت فراه دایر گردید

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۲۸
جلسه بررسی اسناد تثبیت ملکیت زمین‌های فاز اول شهرک صنعتی ولایت فراه دایر گردید

جلسه‌ای با اشتراک تعدادی از تجار ملی ولایت فراه جهت  بررسی اسناد مالکیت و تثبیت زمین‌های مربوطه ریاست زراعت که در زمان حکومت قبلی از طریق شاروالی فراه جهت ایجاد شهرک صنعتی برای تجار ملی توزیع گردیده بود برگزار شد.
در نخست پیرامون موضوع زمین‌های ساحه که به نام شهرک صنعتی از سوی ریاست شاروالی برای تجار ملی توزیع گردیده اند برای اشتراک کننده‌گان از جانب مدیر ثبت و تصفیه زمین‌های امارتی این ریاست معلومات ارائه گردید.
 بعد از آن برای هر یک از تجار ملی در مورد چگونگی بررسی اسناد توزیع زمین‌های متذکره استعلام داده شد تا بعد از ارائه جواب آن‌ها در زمینه بررسی کلی انتقال زمین‌های مربوطه این شهرک از جانب ریاست زراعت به شاروالی ولایت فراه گزارش به مقامات ذیصلاح گزارش ارائه گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS