توزیع وسایل باغداری و زنبور پروری برای ۵۵ تن از باشنده‌گان ولایت کاپیسا

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۵۳
توزیع وسایل باغداری و زنبور پروری برای ۵۵ تن از باشنده‌گان ولایت کاپیسا

۱ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا در همکاری موسسه پاملرنه برای ۵۵ تن از اعضای اتحادیه‌های باغداری و زنبورپروری ده‌ها قلم اجناس و تجهیزات باغداری و زنبور پروری توزیع نمود.
این فعالیت در چارچوب پروژه آبادی ۲ (توزیع تجهیزات به مراکز تولیدی) تطبیق گردید. هر بسته باغداری شامل ۱۳ قلم وسایل و اجناس شامل یک عدد قیچی بزرگ، یک عدد قیچی خرد، قیچی جمع آوری میوه، چاقوی پیوند، زینه المونیمی، یک عدد اره، یک پایه بمبه دواپاشی جنراتور دار، یک عدد بمبه دواپاشی پشتکی،  یک عراده کراچی، یک عدد سبد پلاستیکی، یک سیت لباس محافظتی، یک دسته بیل، سه لیتر پستی ساید می‌باشد که برای هریک از ۳۰ تن باغداران شامل لست توزیع گردید.
بسته وسایل و تجهیزات زنبور داری ۱۷ قلم اجناس شامل صندوق خالی همرا با پلیت، دود پمپ، موم تراش، برس، شانه عسل، تخته تجرید، موم چاپ شده درجه اول، لباس کلاه و موزه، پلاس، چکش، ماشین عسل کشی عصری، بوتل، شکر میده، خیمه زنبور داری، ترازوی دیجیتلی، سطل پلاستیکی، بوشکه انتقال عسل می‌باشد که برای ۲۵ تن از زنبور داران شامل لست توزیع گردید.
این وسایل به منظور رونق کار و بار زنبورداران و باغداران توزیع گردید تا در تولید میوه جات خشک و تازه و همچنان تولید عسل با کیفیت استفاده نمایند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۳
Background image

تاکید معین زراعت و مالداری به فراهم سازی کشت بدیل برای دهقانان 

۱۰ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با مسوولان دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد "یو ان او دی سی"  از به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۱
Background image

آغاز کمپاین مجادله علیه آفت ملخ در ولسوالی‌های کشم و تگاب ولایت بدخشان

مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان از آغاز کمپاین مجادله علیه آفت ملخ به منظور جلوگیری از متضرر شدند مزارع دهاقین در ولسوالی های کشم و تگاب این ولایت خبر می دهند.
ملخ. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۰
Background image

برای ۵۰ فامیل در ولایت فاریاب صندوق زنبورعسل توزیع شد 

ریاست زراعت ولایت فاریاب به همکاری دفتر کمیته ناروی صندوق‌های زنبور عسل را برای ۵۰ فامیل توزیع کرد.
کارمندان اداره زراعت برای این فامیل‌ها قبلا روش‌های پرورش و نگهداری زنبور را آموزش. . .

BACK TO NEWS