تلاش‌ها جهت فراهم سازی کود عضوی با کیفیت برای دهقانان

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۴
تلاش‌ها جهت فراهم سازی کود عضوی با کیفیت برای دهقانان

۵ حمل ۱۴۰۲ هـ.ش
به ادامه تلاش‌ها جهت تولید کود عضوی جلسه‌ای سه جانبه با حضور مسوولان  وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان و شرکت‌های تولید کننده کود عضوی جهت بلند بردن  ظرفیت تولید کود عضوی در وزارت زراعت دایر شد.
این نشست به سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور نجیب‌ امیرزی مشاور ارشد استراتیژیک سازمان خوراک و زراعت ملل متحد، انجینر عتیق ‌الله‌ مسلم رئیس حفاظه نباتات و قرنطین،  مشاوران تخنیکی و نماینده‌گان شرکت‌های تولید کننده کود عضوی دایر گردید.
در این نشست در مورد بلند بردن ظرفیت تولید کود عضوی با کیفیت و معیاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت  و  مسوولان شماری از شرکت‌های که در بخش تولید کود عضوی فعالیت دارند  تعهد سپردند با توجه نیازمندی‌های دهقانان کشور  کود عضوی با استندرد جهان را تولید می‌نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS