د ننګرهار کانال شرکت: سږکال د مالټو حاصلاتو کې د پام وړ زیاتوالی تمه کېږي

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۸/۲۹ - ۱۲:۲۳
د ننګرهار کانال شرکت: سږکال د مالټو حاصلاتو کې د پام وړ زیاتوالی تمه کېږي

۲۹ لړم ۱۴۰۳هـ.ش
۱۷ جُمَادَى الأول ۱۴۴۶هـ.ق
د ننګرهار کانال شرکت، چې په پراخو او حاصلخیزو ځمکو باندې موقعیت لري او د کښت لپاره په درېیو فصلونو کې مناسب شرایط وړاندې کوي، سره له دې چې د تېرو میاشتو بارانونو او ږلۍ یې د مالټو بڼونه یو څه زیانمن کړي، سږکال د مالټو حاصلاتو کې د پام وړ زیاتوالی تمه کېږي. د دې زیاتوالي له امله د بزګرانو عواید به لوړیږي او سیمه‌ییز اقتصاد ته به وده ورکړل شي.
د ننګرهار کانال امارتي شرکت په خپلو ځمکو کې د مالټو، کینو، سنګترې، نارنج، لیمو او ترنجو د بڼوالۍ لپاره ځانګړې هڅې کړې دي. خوشبختانه، د بڼوالۍ او دې برخې کاروبار په پراختیا کې دی، او د مالټو حاصلات به یې سږکال د تېر کال په پرتله زیات شي. راټولونه به یې په نږدې ورځو کې پیل شي.
ننګرهار، چې په افغانستان کې د مالټو یو له مهمو تولیدوونکو سیمو څخه دی، هر کال د دې مېوې په تولید کې د پام وړ ونډه لري. د حاصلاتو زیاتوالی به د سیمه‌ییز اقتصاد وده ورکړي او د بزګرانو عواید به لوړ کړي.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۴/۸/۲۲ - ۱۰:۳۴
Background image

شنې خونې د کندهار د بزګرانو د اقتصادي پیاوړتیا په پار نوی فرصت؛ ۱۰۰ شنې خونې ګټې اخیستنې ته وسپارل شول

۲۲ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۲ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
د کندهار د کرنې، اوبو لګولو او مالدارۍ ریاست په هڅو او د ملګرو ملتونو د پراختیایي پروګرام «یو.ان.ډي.پي»په مالي ملاتړ، د کندهار ښار او ۱۲. . .

پنجشنبه ۱۴۰۴/۸/۲۲ - ۹:۵۱
Background image

د میدان وردګو په دوو ولسوالیو کې پر سلګونو بزګرانو د غنمو اصلاح شوي تخمونه او کیمیاوي سرې ووېشل شوې 

۲۲ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۲ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
د میدان وردګو ولایت د کرنې، اوبو لګولو او مالدارۍ ریاست د معلوماتو له مخې، د دغه ولایت په دوو ولسوالیو جغتو او سید آباد کې د همکارو مؤسسو. . .

پنجشنبه ۱۴۰۴/۸/۲۲ - ۹:۲۰
Background image

د ننګرهار بټي کوټ کې د ١.٨ میلیونه افغانیو په لګښت د یو زابر د کېندلو چارې پیل شوې

۲۲ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۲ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
د کرنې، اوبو لګولو او مالدارۍ وزارت د یو میلیون ،٨٤٧ زره او ٦٠٠ افغانیو پراختیایي بودیجې په مرسته د ننګرهار د  بټي کوټ ولسوالی د چهاردهي په. . .

بازگشت