جلسه چگونگی جمع‌آوری عواید وزارت زراعت برگزارشد

user-admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۹ - ۹:۵۳
جلسه چگونگی جمع‌آوری عواید وزارت زراعت برگزارشد


٢٩ میزان ۱۴۰۰
جسله‌ی تحت رهبری فضل‌الباری‌ فضلی معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دایر شد و در آن روی توحید و شامل ساختن عشر و زکات در عواید وزارت زراعت بحث صورت گرفت.
در نشست‌ای‌که به منظور توحید عواید وزارت زراعت در دفتر معینیت مالی و اداری برگزاری شده بود، مسوولان بخش‌های عایداتی وزارت زراعت حضور داشتند و روی موضوع صحبت کردند.
معین مالی و اداری وزارت زراعت گفت« از آن‌جایی که عواید در پیشبرد امور زندگی هر فرد، جامعه، دولت و خودکفایی کشورمهم است، این جلسه را به منظور تهیه پلان واحد، طریقه جمع‌آوری مشروع، اصولی، قانونی، جهت رفتن بسوی خود کفائی، شامل ساختن عشر و زکات در جمع‌آوری عواید که از ارکان مهم دین مبین اسلام است برگزار کردیم، از شما می‌خواهم که روی موارد مشخص چون مقدار عواید هر ریاست، افزایش عواید، معیاری ساختن جمع‌آوری عواید و موارد لازمی نظریات خویش را شریک سازید".
در ادامه رؤساء ده ریاست عایداتی سکتور زراعت صحبت نموده و در مورد کارکردها، شیوه‌های جمع‌آوری عواید، مقدار درآمد و روش‌های بلند بردن عاید بخش‌های زراعت، باغداری و مالداری صحبت کردند. 
در اخیر آقای فضلی گفت که به تعقیب این جلسه در روزهای بعد، نشست دیگری برگزار می‌کنند و به رؤساء حاضر هدایت داد که نظریات و پلان‌های مشخص را روی موضوع همراه خود داشته‌باشند تا بتواند درساختن پلان جامع وزارت زراعت را همکاری کند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS